1. Zadzwoń
2. Poczekaj na pomoc
3. Rozlicz się
Opisz swój problem najlepiej jak potrafisz. Nasz dyspozytor spróbuje określić problem a następnie przekaże Twoje dane kontaktowe do lokalnego mobilnego serwisanta, który niezwłocznie skontaktuje się z Tobą i ustali czas przyjazdu oraz szacunkowy koszt naprawy*.
*- szacunkowy koszt może ulec zmianie w zależności od złożoności problemu lub w wyniku błędnego rozpoznania problemu.
Po przyjeździe mobilny doradca stworzy dokumentację zdjęciową i zdiagnozuje problem.
Potwierdzi lub skoryguje koszt wykonania usługi. W przypadku akceptacji ceny, niezwłocznie przystąpi do próby usunięcia usterki aby Twój pojazd był ponownie gotowy do dalszej podróży.
Pojazd jest na chodzie, usterka usunięta!
Przyjmujemy płatność, gotówka kartą lub BLIKIEM na numer podany przez serwisanta.
Sprawdź poprawność numeru z naklejką na samochodzie lub zeskanuj kod QR, który zaprowadzi Cię bezpośrednio do szybkich płatności.