Franczyza motoryzacyjna to jeden z najbardziej perspektywicznych pomysłów na biznes w Polsce.
Sieć Lucart oferuje 4 elastyczne modele franczyzowe:
Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi, które pomogą Ci lepiej poznać naszą ofertę i możliwości, jakie daje współpraca z Lucart.
Jeśli zastanawiasz się jak zacząć biznes w motoryzacji, ile kosztuje franczyza Lucart lub czy warto inwestować w franczyzę w 2025 roku — jesteś w dobrym miejscu!
Lucart to nowoczesny system franczyzowy w branży motoryzacyjnej. Oferujemy cztery modele współpracy: sklep stacjonarny, mobilny serwis „Kozak na Ratunek”, gotowy sklep internetowy (e-commerce) oraz model 3w1.
Dla osób, które chcą prowadzić własny biznes w motoryzacji — zarówno dla początkujących, jak i dla doświadczonych przedsiębiorców.
Nie. Wszystkiego uczymy od podstaw. Liczy się chęć do działania i otwartość na naukę.
Umowa jest elastyczna i dostosowana do wybranego modelu współpracy.
Tak, to częsta praktyka — np. start od e-commerce lub mobilnego serwisu i późniejsze dodanie sklepu stacjonarnego.
Model 3w1 to połączenie sklepu stacjonarnego, sklepu internetowego i mobilnego serwisu w jednej lokalizacji/regionie. Daje to 3 źródła przychodu i ogromny potencjał rozwoju.
Tak — model eMOTO to gotowy sklep internetowy bez magazynu.
Nie — w modelu Lucart nie ma abonamentów, prowizji ani ukrytych kosztów.
Tak — w modelu eMOTO (sklep internetowy) i mobilnym „Kozak na Ratunek” możesz działać nawet bez działalności gospodarczej.
W zależności od modelu i zaangażowania — przy odpowiednim działaniu możliwy jest zwrot w ciągu kilku miesięcy do roku.
Otwartość na naukę, chęci do działania, komunikatywność. Dla modelu mobilnego – samochód – pomagamy z leasingiem. Dla sklepu – lokal – pomagamy w wyborze.
Tylko dla modelu sklepu stacjonarnego lub 3w1 – pomagamy w wyborze.
Tak — np. model e-commerce lub mobilny serwis można prowadzić elastycznie.
Tak — dla modelu stacjonarnego pomagamy dobrać optymalny lokal.
✅ Szkolenia techniczne i sprzedażowe
✅ Dostęp do bazy produktów i hurtowni
✅ Zlecenia z centrali
✅ Wsparcie marketingowe (online + lokalnie)
✅ Autorskie aplikacje wspomagające sprzedaż
✅ Pomoc techniczna i operacyjna
Tak — sklep eMOTO jest gotowy do działania od pierwszego dnia.
Tak — zarówno marketing internetowy, jak i lokalny.
Tak — uczymy wszystkiego od podstaw.
To zależy od modelu i zaangażowania. W przypadku modelu 3w1 lub mobilnego serwisu można osiągać bardzo atrakcyjne przychody dzięki różnorodnym źródłom przychodu.
Tak — rynek części i usług motoryzacyjnych stale rośnie. Popyt na oleje, akumulatory, serwis mobilny i e-commerce będzie się zwiększać.
Tak — to jeden z najnowocześniejszych modeli w branży, dostosowany do obecnych trendów (online, mobilność, e-commerce).
Minimalny wkład jest wymagany, ale jest bardzo niski w porównaniu do innych franczyz w branży.
Tak — trend na samodzielne serwisowanie aut, rynek olejów, akumulatorów i filtrów jest w bardzo dobrej kondycji.
Tak — w modelu mobilnym i e-commerce.
Wystarczy wybrać model franczyzowy Lucart i skorzystać ze szkoleń oraz wsparcia, które oferujemy.
✅ Sklep z częściami
✅ Serwis mobilny (akumulatory, oleje, DPF, EGR)
✅ Sklep internetowy z częściami
✅ Hybrydowy model 3w1
Oczywiście — mamy partnerki, które z powodzeniem prowadzą nasze sklepy.
✅ Brak abonamentów i prowizji
✅ Elastyczne modele współpracy
✅ Nowoczesne narzędzia
✅ Wsparcie na każdym etapie
✅ Możliwość rozpoczęcia bez działalności gospodarczej
Franczyza Lucart to nowoczesny i elastyczny pomysł na biznes w motoryzacji — dostępny dla każdego, kto chce zacząć działać w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Niezależnie od tego, czy chcesz prowadzić sklep, działać mobilnie czy sprzedawać online — w naszej sieci znajdziesz model dopasowany do swoich potrzeb.